چگونه رهگیری کنیم؟

چگونه رهگیری کنیم؟

اطلاع رسانی پیامکی :

زاگما وضعیت مرسولات و کد رهگیری آن را در چندین مرحله به گیرنده از طریق خطوط خدماتی(ارسال بدون محدودیت به همه شمارها) ارسال میکند. متن این پیامکها در قسمت مدیریت فروشگاه»تنظیمات ارسال پیامک قابل مشاهده میباشد، در صفحه مذکور شما میتوانید از لیست پیامکهای موجود آنها را برای مرسولات خود فعال/غیر فعال نمایید.

  • market = نام فروشگاه شما
  • ID = شماره رهگیری سفارش
  • IDs = شماره رهگیری سفارش (کوتاه شده)
  • Order = کالاهای موجود در سفارش ارسالی
  • N = عددی مخصوص جهت تائید پیامک ارسالی
1- ارسال پیامک برای خریدار در هنگام ثبت سفارش:

سفارش شما با شناسه id در فروشگاه market ثبت شد.

2- ارسال پیامک به خریدار در هنگام ثبت سفارش و تشکر بابت انتخاب فروشگاه شما:

با تشکر از خرید شما از فروشگاه market

3- ارسال پیامک به خریدار در هنگامی که پست مرسوله مورد نظر را از فروشگاه دریافت نموده است:

خریدار محترم مرسوله شما با بارکد id ارسال شد و 2 تا 5 روز کاری برایتان ارسال میگردد.

www.8z8.ir/s?id=IDs
فروشگاه market

4- ارسال پیامک به خریدار در هنگامی که پست مرسوله مورد نظر را از فروشگاه دریافت نموده است

(نام گیرنده) عزیز سفارش شما با بارکد id ارسال شد. خواهشمندیم اگر پس از 5 روز کاری سفارش شما به دستتان نرسید حتما مرسوله را در سامانه www.8z8.ir/s?id=IDs رهگیری کنید و با داشتن اطلاعات فوق به نزدیکترین دفتر پستی مراجعه فرمایید.
فروشگاه market

باجه معطله : زمانی که گیرنده در محل حضور ندارد و مرسوله به پست برمیگردد

5- ارسال پیامک به خریدار در صورتی که سفارش داده شده در وضعیت معطله باشد

سفارش شما با بارکد id به دلیل عدم حضورتان برگشت داده شد، لطفا هر چه سریعتر برای دریافت آن به اداره پست منطقه خود مراجعه فرمائید.

6- ارسال پیامک به خریدار در صورتی که سفارش داده شده در وضعیت معطله باشد

(نام گیرنده) عزیز سفارش شما با بارکد id در حال برگشت است، لطفا با در دست داشتن کارت ملی تا 24 ساعت دیگر سفارش خود را از باجه معطله اداره پست شهرتان دریافت کنید.

7- ارسال پیامک به خریدار به منظور تائید سفارش ثبت شده در این پیامک نام کالاهای موجود در سفارش مطرح می‌شود

سفارش شما در فروشگاه market شامل [order] ثبت شد، ضمن تشکر از خرید شما، لطفاً در صورتی که مایل به ارسال این سفارش می‌باشید، عدد [N] را به عنوان پاسخ ارسال نمایید.

8- ارسال پیامک به خریدار به منظور تائید سفارش ثبت شده بدون مطرح کردن نام کالاهای موجود در سفارش

با تشکر از خرید شما از فروشگاه [order]، لطفاً در صورتی که مایل به ارسال این سفارش می‌باشید، عدد [N] را به عنوان پاسخ ارسال نمایید.

9- ارسال پیامک لینک تائید سفارش به خریدار به منظور تائید سفارش و آدرس خریدار

سفارش شما ثبت شد، برای تائید: www.8z8.ir/l?id=IDs کد تائید = N
با تشکر
فروشگاه market

10- ارسال پیامک برای رهگیری سفارش توسط خریدار

لینک به منظور پیگیری سفارشتان: www.8z8.ir/s?id=IDs
با تشکر
فروشگاه market

زاگما پیشخوان مجازی حمل و نقل

رهگیری گروهی :

در قسمت پیشخوان زاگما در صفحه مدیریت سفارشات»آمار کلی و وضعیت فروش میتوانید به صورت دسته بندی وضعیت مرسولات را مشاهده نمایید و یا به صورت گروهی در قسمت مدیریت سفارشات»لیست سفارشات از وضعیت کلیه مرسولات خود مطلع شوید.

 

شرح وضعیت مرسولات در زاگما :